تو سراپا احساسی ...

〤 حسـِــ قــَـشـَـنـــگـِــ مـَــنــــ 〤

 

 

 

 

تو سراپا احساسی  ...  تو خود عطر یاسی  ...  

اگه تو با من باشی   ...   زندگیمو می سازی  ...

دست تو توی دستم   ...  عشق تو توی قلبم   ...

من همیشه عاشقت   ...    بودمو بازم هستم  ...

دوست دارم ، دوست دارم  ...   دوست دارم و بیقرارم  ...

با من باش و با تو هستم   ...   بذار دستاتو توی دستم  ...

دوست دارم دوست دارم   ...   دوست دارم و بیقرارم  ...

 

 

کلیک

+ این آهنگه رو دوس دارم

خوانندشم خوشم میاد ازش ،البته بیشتر از اسمش خوشم میاد

+ دلم قرصه !

چون تو پشتم هستی و بهم اطمینان میدی . . .

امید به خدا . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: <-TagName->
دو شنبه 16 / 10 / 1391برچسب:, 12:33 قبل از ظهر 〤 صـــنــَــمـــ| |